Tijdens de vakantie periode kan het tot 5 werkdagen duren voordat de bestelling verzonden wordt. Wij doen ons uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk de deur uit te krijgen.
ARTIKELEN RETOURNEREN:
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren middels het Model formulier voor herroeping. Dit is onder aan deze pagina te downloaden. Voor meer informatie zie de Voorwaarden in de onderste balk Artikel 6 t/m 8.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar Feroxwoman.nl zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 3,95 per pakket, binnen Nederland. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de Feroxwoman.nl geretourneerd worden. De verzegeling van de producten mag niet verbroken zijn. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@feroxwoman.nl. Email altijd je track en trace nummer die je ontvangt van vervoerder (bijv PostNl).
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
LEVERING:
Producten voor worden indien op voorraad binnen 5 werkdagen (bij grote drukte van de bezorgservice max 8 dagen) bij je op het opgegeven adres bezorgd.
Levering op uw werkadres:
Wanneer je hele dagen werkt en het makkelijk vindt om je bestelling op je werkadres te ontvangen, kun je dit in het bestelproces onder nieuw afleveradres aangeven. Je bestelling wordt dan op je werkadres afgeleverd.
Gratis Bezorging:
Bestellingen boven € 65,00 worden gratis verstuurd, Bij bestellingen tot €65,00 berekenen wij € 3,95 aan verzendkosten.
Gratis thuisbrengen kan binnen een straal van 5 km in Den Bosch .
Gratis afhalen op ons adres is ook mogelijk.
Buiten Nederland gelden er andere tarieven, Zie tijdens het bestel proces.
PostNL biedt je bestelling tweemaal aan op je bezorgadres. Indien je ook de tweede keer niet thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen, wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde Postpakketpunt. Daar kun je het afhalen op vertoon van je legitimatiebewijs.
BEKIJK ORDER- EN VERZENDSTATUS ONLINE:
Mocht de levertijd uitlopen, dan ontvangt je van ons tijdig bericht. Wanneer je bestelling verzonden is, ontvangt je een e-mail met daarin een Track & Trace nummer. Hiermee kun je de verzendstatus van je pakket volgen.
Je bestelling heeft als status 'verzonden', maar heb je na 3 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan achterhalen wij de bezorgstatus van je bestelling bij PostNL.